jk78ki Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 hur får man flod häst på viva pinata? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 det undra jag med? men jag har fått den att visa sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 det undra jag med? men jag har fått den att visa sig :)hur då???? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 jag tog och gjorde vatten över hela trädgården :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MjOlBaGgEn360 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 För att få en Chippopatamus (Flodhäst) behöver du A; 50% vatten B; 14 St Vattenkrasse blommor C; 14 st Näckros blommor D; 14 Kaveldun "Kolvar" Det lättaste är att köpa 4 frö av varje sort av Costalot´s sedan vattna dem med specialgödningen från Ivan så har du ju 16 av varje. För att sedan få den bofast ska den äta 10st av varje ovannämnda blommor. För att få den att svärma behövs A; 70% vatten B; Vara mästersvärmare på Candary C; Ha en bofast Candary i trädgården D; Äta 4 Papegoj blommor De olika varianterna får man sedan fram genom att A; Mata den med 1 Vattenkrasse blomma och 1 Champinjon = Gul/Grön B; Mata med 1 näckros frö och 1 Papegoj blomma = Lila C; 1 flaska medicin och en burk sylt = Rosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.