Winjaaa Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) Jag vill ha BRA tips på TRash metal låtar typ som Master of puppets och Raining blood Redigerat 5 April 2008 av X3RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Disclipe av Slayer? MEtallica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Disclipe av Slayer? MEtallica? Ja metallica -_- Bra tips iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Får väl ursäkta mig för mitt stavfel det ska vara "Disciple" inte "Disclipe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Får väl ursäkta mig för mitt stavfel det ska vara "Disciple" inte "Disclipe"Gör inget :PMen jag vill ha en massa tips jag har brist på låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Sepultura (tidiga materialet) och Evile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Megadeth? Lite mer lugnt Thrash metal :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Megadeth? Lite mer lugnt Thrash metal :DDom är okej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Overkill, Sepeltura och Pantera? Inget jag har hört men dom sägs vara Thrash metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Anthrax får man inte glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Destruction Testament 2 band man absolut inte får glömma när man pratar thrash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 15 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Anthrax får man inte glömmaHar börjat lyssna på dom :PDom är grymt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.