Vendetta Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 Hej, jag ska ju nu registrera mig på PayPal för att jag ska ch några i familjen köpa en sak, men min pappa tror att det är osäkert ch vill inte ge ut bank nummer eller liknande, hur ska jag övertyga honom? (Visste inte vilket forum detta skulle va i så det blev dator pga att det är på internet.. ._.) Citera
Gäst Keylogger Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 visa honom ebay för dom använder de >_< Citera
Nafrali Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 Kolla om upp om ni kan använda E-kort. Vet inte ifall det fungerar med alla kreditkort. Gå in på din mammas/pappas banks hemsida och kolla om det står något om E-kort. Med E-kort så loggar man in via ett program/sida och sedan så skapar man ett "nytt" kreditskort nummer som har en viss summa penger, som man själv bestämmer. Citera
Gäst newnameguy Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera
Vendetta Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Skrivet 5 April 2008 Kolla om upp om ni kan använda E-kort. Vet inte ifall det fungerar med alla kreditkort. Gå in på din mammas/pappas banks hemsida och kolla om det står något om E-kort. Med E-kort så loggar man in via ett program/sida och sedan så skapar man ett "nytt" kreditskort nummer som har en viss summa penger, som man själv bestämmer.hmm, låter bra. Ska kolla det! Tack alla för svaren! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.