pach Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 hur många stjärnor behöver man för att få ?block eller när får man luigi snälla svara på detta för jag är så fundersam :thanks: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 block : jag vet inte hur många stjärnor men klara 1# Bowser.sen gå till entren och titta upp i en solstråle sen kan du låsa upp ´´block`` kommer inte i håg hur man fick luigi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pach Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hur gör man för att låsa upp dom??? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 man går till entren och där så ska man trycka på X så man kan ändra kamera vinkeln och då tittar man in i ljuset. då kommer man till en bana och där kan man trycka på ?lådan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pach Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Tack så hemskt mycket :D :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pach Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Hur får man Luigi då? Eller rättar sagt när :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 np xD Det var länge sen jag körde det, jag kommer inte riktigt ihåg =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Luigi: Hans nyckel är på Big Boos Haut. Gör triple jump till andra våningen eller ta första stjärnan: Go on a ghost haunt och döda big boo. När du är på andra våningen så ska du ta dörren längst upp till höger. Där finns ett ?block. Gör wallkick upp och hoppa in i dörren och sedan i Luigis porträtt följ Boos röst och sedan i slutet på banan gå fram till spegeln: Då kommer din spegelbild att förvandlas till Luigi... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pach Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Tack så hemskt mycket! :D :D :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg