Gäst Keylogger Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 okej, ska ej vända mig till dom. bara om inte dom hade skilt sig om pappa vart här nu det skulle vara så bra :/ Var inte så säker på det, du har aldrig träffat honom och vet förmodligen inte VARFÖR din morsa skilde sej från honom. Han KAN ju ha varit... lite svår att tas med.. du vet.. ja eller kanske det var morsan som var svår och tas med tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Ignorera henne tills du slipper. Dessutom är väl detta inte lagligt? Det kan inte vara tillåtet att bestraffa ett barn för att han inte vill simma. Alla barn har rätt att vara med kompisar m.m. Numret till BRIS är 0200-230 230 och linjerna är öppna: måndag-fredag kl 15-21 lördag, söndag och helger kl 15-18. Det kostar inget och det syns inte på telefonräkningarna, du är helt anonym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 (redigerat) jag tycker du ska ignorera henne och värkligen vägra och simma. Redigerat 22 April 2008 av XXL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Lås in dig på rumet, säg att du vägrar. Och när hon säger typ "du får itne spela mer dator idag", säg bara "Skiter väll jag i!" och läs en bok eller nåt. ^^ Då blir hon kanske arg. Men hotar hon och säger att du får dataförbjud om du inte simmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 det är inte bra med föräldrar som tvingar sina barn till att träna när de verkligen inte vill. jag är själv tränare till barn å man märker direkt när det är någon som är dit tvingad. de trivs inte alls å slutar ändå efter ett tag oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 nä, det vet jag ej heller :/ om jag rfågade skulle min morsa säkert bli sur för det oxå. Stackare, kan du inte prata med henne om det?Du kan prata med nån kurator eller skolsköterskan m det är jobbigt, dom har ju tystnads plikt. (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 säg att du har ont i foten eller någon sådan ursäkt tills hon inser att du kan bestämma över dig själv annars vet jag inga bra tips. Men mmest av allt: TAKE NO SHIT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 jag har faktiskt ont i foten å i knät (sprang in i en stolpe igår å svima å ramla liksom på knät) :P men hon tror ej på mig vad ska jag göra åt det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 tchq...:nä, det är inte rättvist asså livet längtar tills jag flyttar hemifrån. har gjort det många gånger hon säger bara "det är bra för kroppen" lr "det är bra för fotbollen". ''asså livet längtar tills jag flyttar hemifrån''gissar att du inte kommer få ett bra liv i framtiden.och ta inte illa upp men jag är ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 jag har faktiskt ont i foten å i knät (sprang in i en stolpe igår å svima å ramla liksom på knät) :P men hon tror ej på mig vad ska jag göra åt det?? Men för i h*lvete, anmäl fittan.Vad är det för j*vla mor som inte tror på ens son? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 tänker inte anmäla blir bara värre då. Mm. lrjhur hon är värkligen kausad tror inte på mig, nu får jag inte ens vara hemma hoss min mormor å mofar lr hos kompisar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 tvinga henne göra något som e nyttigt för henne. Kanske göra en sport hon inte vill. Och om hon inte går med på det får du straffa henne på samma sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.