Maenster Skrivet 6 April 2008 Rapport Skrivet 6 April 2008 Vilka Pkmn va era Starters på Mystery dungeon? Mina va Pikachu och Skölpaddan :P
Escain Skrivet 6 April 2008 Rapport Skrivet 6 April 2008 Jag fuskade så att jag blev Torchick och min partner var Pikachu.
DjLudde Skrivet 8 April 2008 Rapport Skrivet 8 April 2008 Jag har klarat spelet flera gånger (inkl mewtwo, latios & latias mm...) och börjat om alla gånger :bah: Men kan säga alla ;) Cyndaquil & Mudkip, Charmander & Pikachu, Psyduck & Pikacu och nu har jag Cubone & Squirtle
Nami Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Skrivet 13 Maj 2008 Snackar ni om gamla eller nya? o_o På Mystery dungeon Blue fuskade jag så jag blev Pikachu, partner Charmander. Mystery Dungeon Explorers of Time: Fuskade jag så jag blev Piplup (Blev annars Cyndaquil) och partner Torchic. Explorers of Time är MYCKET roligare ;P
Escain Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Skrivet 13 Maj 2008 Waaah, jag ville vara Piplup men jag försökte 30 gånger och fick inte rätt frågor så jag blev Torchic tillslut. :( Fast min partner är Piplup. I Explorers of Time då.
Corpsgrinder Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Skrivet 14 Maj 2008 Waaah, jag ville vara Piplup men jag försökte 30 gånger och fick inte rätt frågor så jag blev Torchic tillslut. :( Fast min partner är Piplup. I Explorers of Time då. Så kan det gå.. Iallafall så var mina Mudkip och Torchic.
Rekommendera inlägg