slapparen Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Skriv in bra eggmoves till pokemon t.ex Bagon+Gyarados=Bagon med Twister och Hydro pump :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) EDIT: Det var inget... Redigerat 8 April 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Spinda+Cacnea/Cacturne=Cacnea med Teeter Dance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Ditto + Electrabuzz = Elekid Attacker: Quik Attack, Leer och Light Screen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (f) = tjej (t) = kille (?) = könslös Det här vet typ alla men ändå: Pikachu(f)(med light stone, det är 5% chans att du får den när du fångar Pikachu) + Pikachu(k)/Ditto(?) = Pichu med Volt Tackle! :P Den är riktigt najs! Tyvär är den som Take Down att den skadar lite på dig själv. Men glöm inte att (f) måste ha light stone! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Pichu är fett söt jag har en Pichu i lvl 65 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Pichu är fett söt jag har en Pichu i lvl 65 :D Najs! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 (f) = tjej (t) = kille (?) = könslös Det här vet typ alla men ändå: Pikachu(f)(med light stone, det är 5% chans att du får den när du fångar Pikachu) + Pikachu(k)/Ditto(?) = Pichu med Volt Tackle! :P Den är riktigt najs! Tyvär är den som Take Down att den skadar lite på dig själv. Men glöm inte att (f) måste ha light stone! det heter light ball och jag fick den på min tredje pikachu. Och ja breedar mest dragon pokemon:Granchop+Alatria=Gible med dragonBreath och Granchop+Kingdra=Gible med Twister. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Wartortle+Bibrael=Bidoof med Aqua tail of course hehe :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Linoone+?(kommer inte ihåg)= Zigzagon med Extreme speed :D haha fick Light ball på min andra pikachu :D en fråga bara, hur lågnt tid tar det innan man får ett pichu egg ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Linoone+Arcanine= Zigzagon med Extreme speed :D haha fick Light ball på min andra pikachu :D en fråga bara, hur lågnt tid tar det innan man får ett pichu egg ? Jag fångade två boxar Pikachus.Resultatet?0 Light Balls :lol: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Zangoose(hona)+Blazeiken(tror jag de va)=Zangoose med double kick :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg