Ludvig Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Jag undrar om det komer att komma ett nytt Xbox :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 troligen,men du är i fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Japp, du borde nog vara i ett forum för spel eller xbox ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Om du menar ett Orginalt Xbox skulle jag inte tro det alls. Med en ny Xbox 360 nånting kommmer garanterat. BTW (By the way): Du är på helt fel forum gossen, gå till Xbox eller Xbox 360 forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Jag har för mig att jag läst att det ska komma ett nytt. Men det kanske var ett rykte bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Vet inte riktigt om detta passar in någonstans, ingen idé att flytta, då tråden redan är besvarad låser jag den istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg