NightMaker Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Jag har just nu skickat en trincket till en GM om förlorade saker em n nu står det ''your tricket has been escalated'' Vad menas med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Inte hört talas om det men "escalated" betyder väl trappa upp, öka stegvis? Är väl många ticket som står i rad och den har närmat sig att bli läst eller något. No idea. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Om din ticket är "Escalated" betyder det att en GM har sett den och har rapporterat det vidare till en annan som just nu håller på att fixa tillbaks dina items! TA INTE BORT TICKETEN! Det kan ta flera dagar men du måste ha kvar den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Om din ticket är "Escalated" betyder det att en GM har sett den och har rapporterat det vidare till en annan som just nu håller på att fixa tillbaks dina items! TA INTE BORT TICKETEN! Det kan ta flera dagar men du måste ha kvar den!OK , Phew tur att du sa det var på väg att deletea den :o Thx mate ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Om din ticket är "Escalated" betyder det att en GM har sett den och har rapporterat det vidare till en annan som just nu håller på att fixa tillbaks dina items! TA INTE BORT TICKETEN! Det kan ta flera dagar men du måste ha kvar den!OK , Phew tur att du sa det var på väg att deletea den :o Thx mate ;) Inga problem ;) Det är faktiskt ganska konstigt att inte gamemastern sa åt dig att inte deleta den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Ja, Men GM's nu för tiden beter sig som 5 åringar med Commands. Jag gjorde en ticket en gång, Och jag fick vänta över 2 dar tills han svara "Please delete your Cache blabla" fast jag skrev om ett acc som blivit stulet :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Ja, Men GM's nu för tiden beter sig som 5 åringar med Commands. Jag gjorde en ticket en gång, Och jag fick vänta över 2 dar tills han svara "Please delete your Cache blabla" fast jag skrev om ett acc som blivit stulet :S Haha ownt :P han måste skickat iväg din ticket till investigation men sedan blandade dom ihop din ticket med nån annan där... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg