Hoppa till innehåll

Hjälp Igen


Rekommendera inlägg

Om din ticket är "Escalated" betyder det att en GM har sett den och har rapporterat det vidare till en annan som just nu håller på att fixa tillbaks dina items! TA INTE BORT TICKETEN! Det kan ta flera dagar men du måste ha kvar den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om din ticket är "Escalated" betyder det att en GM har sett den och har rapporterat det vidare till en annan som just nu håller på att fixa tillbaks dina items! TA INTE BORT TICKETEN! Det kan ta flera dagar men du måste ha kvar den!

OK , Phew tur att du sa det var på väg att deletea den :o Thx mate ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om din ticket är "Escalated" betyder det att en GM har sett den och har rapporterat det vidare till en annan som just nu håller på att fixa tillbaks dina items! TA INTE BORT TICKETEN! Det kan ta flera dagar men du måste ha kvar den!

OK , Phew tur att du sa det var på väg att deletea den :o Thx mate ;)

 

Inga problem ;) Det är faktiskt ganska konstigt att inte gamemastern sa åt dig att inte deleta den
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DamelQ

Ja, Men GM's nu för tiden beter sig som 5 åringar med Commands.

 

Jag gjorde en ticket en gång, Och jag fick vänta över 2 dar tills han svara "Please delete your Cache blabla" fast jag skrev om ett acc som blivit stulet :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, Men GM's nu för tiden beter sig som 5 åringar med Commands.

 

Jag gjorde en ticket en gång, Och jag fick vänta över 2 dar tills han svara "Please delete your Cache blabla" fast jag skrev om ett acc som blivit stulet :S

Haha ownt :P han måste skickat iväg din ticket till investigation men sedan blandade dom ihop din ticket med nån annan där... :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...