SephNGamer Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Hur lägger man in ett ljud/musik på presentationen? <_< :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 vet faktiskt inte men jag frågade en kille en gång så jag fick en länk till låten my cool med adam tensta du kan få den om du vill. skriv [..ljud=0]http://h1.ripway.com/Razzec/AdamTensta-MyCool.mp3[/ljud.] utan punkterna. låtnen kommer överrästa videosarna om dom är åp samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Hur lägger man in ett ljud/musik på presentationen? <_< :huh:[.ljud=0]länken till låten[./ljud] utan . Du kan ladda upp musik på t ex ripway.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) Hur lägger man in ett ljud/musik på presentationen? <_< :huh:[.ljud=0]länken till låten[./ljud] utan . Du kan ladda upp musik på t ex ripway.com Behöver man inte köpa nått skit typ? Flash i pressen är en säkerhetsrisk, flash på sidan öppnar väl också en säkerhetsrisk, dock behöver man inte betala för att ha flash i inläggen, dvs bättre och lättare! :D Om det finns en flashkunnig här, koda en flashfilm med en sendtourl. Gör så att den skickar personen som tittar på den till en sida med en cookie stealer. Kopiera innehållet i kakan och byt ut din egna kaka mot innehållet i personens kaka, tjolavipps så är du inne. Skulle inte det fungera kan du ta det MD5ade lösenordet och försöka cracka det. Förhoppningsvis har personen ett svagt lösenord, som är lätt crackat. Något som borde fixas, admin? :) ENJOY! :rolleyes: Redigerat 8 April 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Hur lägger man in ett ljud/musik på presentationen? <_< :huh: [.ljud=0]länken till låten[./ljud] utan . Du kan ladda upp musik på t ex ripway.com Behöver man inte köpa nått skit typ? Nej jag har haft ljud i presentationen förut utan att behöva köpa nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SephNGamer Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Hur lägger man in ett ljud/musik på presentationen? <_< :huh: [.ljud=0]länken till låten[./ljud] utan . Du kan ladda upp musik på t ex ripway.com Behöver man inte köpa nått skit typ? Nej jag har haft ljud i presentationen förut utan att behöva köpa nåt Funkar det med Windows Media Player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Hur lägger man in ett ljud/musik på presentationen? <_< :huh: [.ljud=0]länken till låten[./ljud] utan . Du kan ladda upp musik på t ex ripway.com Behöver man inte köpa nått skit typ? Nej jag har haft ljud i presentationen förut utan att behöva köpa nåt Funkar det med Windows Media Player? Du måste ladda upp en låt på en sida t ex www.ripway.com sen skriva den länken imellan [.ljud=0][./ljud] fast utan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.