eeewwhh Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 När jag ska ha ljud i presentationen så skriver jag in [.ljud=0]länken till ljudet[/ljud.] fast utan . men sen när jag kommer in i presentationen så ser det bara ut så här utan ljud och med nån konstig test under.. så jag undrar är det nåt jag gör fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 jag kan fixa ljud i min press när jag hade det så synes inte nån slagt extra grej man bara hörde ljudet. Så om du hör ljudet så är det inget fel men om du inte gör det vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Men jag skrev att jag inte hörde nåt ljud i mitt första inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 jaha hm.. kan det vara så att du har får lågt på högtalarna? lr att ljudet inte funkar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 jaha hm.. kan det vara så att du har får lågt på högtalarna? lr att ljudet inte funkar??Ne jag hör ljud i windows media player också så jag har inte för lågt ljud.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 hmm då vet jag ej säker på att du inte skrivit fel då på ljuden ID;et Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 hmm då vet jag ej säker på att du inte skrivit fel då på ljuden ID;etNe jag testade i en tråd också och där funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 hmm då vet jag ej. har du videor i press? om du har det på och ljudet kanske ljudet blir överröstat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Har inte det som man kan se på bilden jag la ut i första inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SephNGamer Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Hämtar man Id:et från en sida eller från Windows Media Player? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Hämtar man Id:et från en sida eller från Windows Media Player? :huh:Man laddar upp låten man vill ha på en sida t ex ripway.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 vet ej fråga Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.