Hoppa till innehåll

C-s Kan Ej Ladda Ner

Threeforce

Rekommendera inlägg

Jag förstår inte frågan riktigt.. Vad är det du behöver hjälp med? Hitta en sida där man kan ladda ner Steam eller?

Titta vad gullig jag va nu, fixade fram en länk till dig där man inte behöver vara medlem eller betala. http://www.computergames.ro/download.php/o...2052/index.html

Sen ifall detta var vad du var ute efter är jag inte helt säker på..

Redigerat av j0hn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men ifall man ska utgå från den sidan (Steampowered), så finns det många länkar där man måste vara medlem för att få ladda ner. Så jag tänkte att jag kunde länka en "dirrekt länk". Det måste gå snabbare att hitta då?`

Men jag ber om ursäkt om det gjorde dig upprörd att jag länkade..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

försöker du göra en egen server eller ska du bara spela på nån annans? om du försöker göra en server kan det vara där problemet sitter, annars kan du ju installera om det. leta efter en fil som heter steaminstallcs.exe, finns på fragzone.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du hittat en server som du kan spela på ännu? Ifall du inte har gjort det så när du startar steam - counterstrike kommer det fram en lång lista med en massa servers, då väljer du någon av dom.

Då borde det funka. Då spelar du på internet.

Om du vill vill spela mot "datorn" tror jag att du måste ha cs 1.5

Eller har det kommit botar till steam ännu? :huh:

Redigerat av j0hn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...