Threeforce Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Hej!! Jag kan inte ladda ner C-S på steam eller jo men det går inte o starta Finns det nått annat ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Det här är val typ steam men kolla ändå steampowered Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) Jag förstår inte frågan riktigt.. Vad är det du behöver hjälp med? Hitta en sida där man kan ladda ner Steam eller? Titta vad gullig jag va nu, fixade fram en länk till dig där man inte behöver vara medlem eller betala. http://www.computergames.ro/download.php/o...2052/index.html Sen ifall detta var vad du var ute efter är jag inte helt säker på.. Redigerat 20 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hade inte jag skrivit en gratis länk då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jo men ifall man ska utgå från den sidan (Steampowered), så finns det många länkar där man måste vara medlem för att få ladda ner. Så jag tänkte att jag kunde länka en "dirrekt länk". Det måste gå snabbare att hitta då?` Men jag ber om ursäkt om det gjorde dig upprörd att jag länkade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Tack hoppas det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Nej, tryck bara på min "steam powered" så kommer du till steams officiella sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Spelar det någon roll vilken länk han tar? Den jag skrev funkar fin fint. Lättare att hitta där.. (Den är tagen från steampowered, det enda jag gjorde var att visa vägen..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jaja, mitt fel. Jag trodde det var nå't helt annat! Fel av mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hur startar man en match nu då det funkar ju inte :( o starta matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 försöker du göra en egen server eller ska du bara spela på nån annans? om du försöker göra en server kan det vara där problemet sitter, annars kan du ju installera om det. leta efter en fil som heter steaminstallcs.exe, finns på fragzone.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) Har du hittat en server som du kan spela på ännu? Ifall du inte har gjort det så när du startar steam - counterstrike kommer det fram en lång lista med en massa servers, då väljer du någon av dom. Då borde det funka. Då spelar du på internet. Om du vill vill spela mot "datorn" tror jag att du måste ha cs 1.5 Eller har det kommit botar till steam ännu? :huh: Redigerat 20 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.