nickname Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Hej jag kan inte instalera world of warcraft på min dator.. Jag hadde wow innan men det var wow error hela tiden så jag uinstalerade det i lägg till och ta bort program. sen när jag skullle instalera det så kom jag till andra cd'n och så stog det ungefär något så här..You can no't instal World f warcraft on you (c:).. Vad ska jag göra utan att formentera om min dator?? snälla fuska.se Hjälp mig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 ta reda på om du har tillräckligt med minne på din hårddisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 vad står det när det kommer upp en wow-error? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 När du får wowerror ska du göra en repair på WoW - fliken "Repair" finns i din World of Warcraft mapp.. uninstallera inte om du inte vet att du ska uninstallera först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Wow repair sejer i slutet it¨s to meany errors please uinstal world of warcraft! HATA WOW NU!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 men kan du beskriva lite mer specifikt vad som är problemet? om du inte förstår så brukar mamma alltid kunna lite bättre engelska än en själv =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 (redigerat) En bild hade varit bra. E: technique. Redigerat 9 April 2008 av technique Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg