MouNtey Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 hej jag behöver hjälp, Jag har kanske varit inne på ngn konstig hemsida:( Men när jag skulle starta den idag så kommer det upp en bild på hela skrivbordet: 1.bmp Sedan kommer det upp en ruta och tre ikoner dom heter typ "error cleaner" privacy protecter m.m. Fast man kan dra ihop bilden :huh: kolla bild : 4.bmp 3.bmp Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Hm, det ser ut som om att du har fått virus ja. Hm bilden som kommer upp ser mer ut som ett hot, det lutar åt hållet att du har fått en trojan, spionprogram eller en keylogger. Skanna din dator med ditt anti virus program. Och ta bort dom 3 programen, har ej sett sådana program, kan vara virus skit å sånt. Citera
MouNtey Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Skrivet 9 April 2008 Hm, det ser ut som om att du har fått virus ja. Hm bilden som kommer upp ser mer ut som ett hot, det lutar åt hållet att du har fått en trojan, spionprogram eller en keylogger. Skanna din dator med ditt anti virus program. Och ta bort dom 3 programen, har ej sett sådana program, kan vara virus skit å sånt. ok tack :P Citera
Gäst Keylogger Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 kan du fixa jpg bilder istället? en del sitter ju på skit internet Citera
Apex Skrivet 15 April 2008 Rapport Skrivet 15 April 2008 Ummm du har fått en så kallad Trojan.Horse.Downloader.generic enligt information jag hittat gör den inget större hot mer än att den försöker få dig att ladda ner ett program tex det du visar som igentligen är ett ännu värre virus.Sök igen datorn med något virus skydd AVG antivirus tog bort ett sånt som jag hade kör också AVG anti rootkit går att hitta på grisofts hemsida eller enklast på google. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.