Thierry Henry Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 tja jag har försökt hitta nå(n)ra patchar till hitman 2 men kan inte hitta något som funkar.... vet någon hur man gör så att man kan använda dom här fusken som jag hittade på gamefaqs: :( Usually, cheat codes have to be enetered by editing the INI. However, there ARE other codes, and there is no need to change anything. Just enter Hitman, open the console (default button is ~), and type these in. However, the console has to be enabled. To check this, go into hitman2.ini and scroll down to EnableConsole. Make sure there is a 1 in front of it. God Mode - god 1/0* All Guns/Items - giveall Infinite Ammo - infammo Invisibility - invisible 1/0* Debug Mode - ipdebug 1/0* :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Du skall göra exakt som det står: Öppna Hitman2.ini och sen använd ~ för att öppna cheatcodes rutan, skriv in fusken som står, om det inte funkar så testa men att ladda ner filen cheatsmycard.bi som du hittar på cheatcodes eller annan fusk sida... Jag kan länka senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Nej Nej Nej! Varför göra det så krånligt?! Du behöver inte ändra en enda fil för att kunna fuska. Allt du behöver göra är att trycka på § medans du spelar.. (Den knappen som är till vänstaer om 1:an) Sen är det samma koder som till Hitman 1. (Är lite osäker på koderna, det var ett tag sen jag spelade Hitman) Så för att få igång fusken trycker du §, då kommer det fram en konsoll då skriver du : infammo - då får du oändlig ammo.. giveall - Alla vapen och alla item.. (Är orsäker på den) Om du trycker på TAB när du har konsollen uppe kommer alla fusk fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 det händer inget om man trycker på § !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Har du ändrat några filer? För det ska du INTE göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.