Gäst Golden Star Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 Vilka hatar att skriva recension?det gör jag för det är så tråkigt och vår svenska lärare säger att man måste skriva om författaren och man måste skriva en fördjupning :( :( <_< :angry: :angry: Citera
Spaghettin Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 Det är Öken att skriva recension och svårt.. Citera
Kassler Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 VAAAAAA???? vilken skola går du i då??? jag ska byta! vi håller på och skriver bokrecensioner på engelska "men hur j*vla många sidor måste man göra då????? det är en konst att kunna fatta sig kort också liksom!" "ja det vet jag så därför räcker två sidor ungefär" "PÅ ENGELSKA?!" "Ja! jag vet att du är duktig i engelska och det här klarar du galant" "Jamen, jag kan ju in-..." "sätt igång nu ****" mitt namn censurerat. den var från idag Citera
StriD Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Skrivet 20 Mars 2004 HAtar att skriva recension! håller på nu , går inge vidare.. min kompis har fått MVG på 3 recensioner på rad.. Man kan nästan tro att han har Gjort nåt med läraren.. :huh: Citera
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Skrivet 20 Mars 2004 Jag hatar det för min fröken är petig man måste ha med handlingen början slutet och mycket mer. :( Citera
incognito Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Skrivet 20 Mars 2004 Har inte så svårt med recensioner. Har recenserat filmer tidigare. Citera
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Skrivet 20 Mars 2004 Jag har inte svårt men det är tråkigt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.