krille97 Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 (redigerat) ja, hur ska man spara pivot filmer när man gjort dén för att det ska gå att ladda upp här? skicka gärna en bild på hur mna ska göra lr nåt liknande om det går. Redigerat 9 April 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Spara i .gif och lägg in på windows movie maker eller liknade sen lägg upp på yåååtåååbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 windows movie maker? vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Start-program-windows movie maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Spara i .gif och lägg in på windows movie maker eller liknade sen lägg upp på yåååtåååbbEller så sparar han den som gif och skriver ett medelande här, sen går han ner lite och klickar på bläddra -> hitta filen -> ladda upp -> svara så finns den här ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 jag gjorde dte igår men det stod typ uppladdning misslyckad. undrar om nån har en bild som visar hur jag ska spara i pivot. lr nåt liknande som visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Det ända du ska göra är att när du sparar den så kan du välja mellan piv och gif TA GIF Sen så kan man ladda upp den men för mig så funkar inte filmen att spelas upp i pivot igen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 jag vet men jag fattar inet hur man kommer dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Du klickar på fil typ och ändrar det till gif..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.