Plankan Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Asså Jag Gjorde en film på Windows Movie Maker. Jag Laddade upp den på youTube, men det står bara 0:00 sekunder och videon kan inte visas! Jag har väntat JÄTTE LÄNGE! Men det funkar inte!! Snälla Hjälp! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Det tar ett tag innan den kommer upp på sidan, hur länge sen var det du laddade upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 brukar vanligtvis ta 10min- 30min... för att kunna se på profilen typ 1dag. för att kunna söka : 3dagar eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) Har för mig att det inte går att ladda upp filmer från Movie Maker Redigerat 10 April 2008 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Har för mig att det inte går att ladda upp filmer från Movie MakerDå har du för dig fel :PMen man måste spara som WMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Har för mig att det inte går att ladda upp filmer från Movie MakerDå har du för dig fel :PMen man måste spara som WMA lol wmv menar du väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Har för mig att det inte går att ladda upp filmer från Movie Maker Då har du för dig fel :P Men man måste spara som WMA lol wmv menar du väl Jo det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.