rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Nån som kan rekomendera Halo? jag har hört så himla mycket om den men inte köpt den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Jag har lånat det förut av en kompis.Det är jätteroligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Halo e likadant som något annat spel bara att man e en robot men jag ger det: 8/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 Nää man e ju en människa som är i en specialdräkt. Ja det är väl roligt fast för kort å lätt mina lillbrorsor som är 5 och 6 har klarat alla utom sist banan för där är det tid och dom hinner inte me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Du måste ha Halo!! X-Box utan Halo är ... ingenting!! 8) Det är hur kul som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Du måste ha Halo!! X-Box utan Halo är ... ingenting!! 8) Det är hur kul som helst vad skriver du vegetto fattar ingeting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king-of-the-kung-fu Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 halo e ju jättekul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Halo är bra. Mycket bra. Jag rekommenderar att du köper det om du har Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Köp halo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Om du orkar vänta ett halv år eller så, köp då Halo 2 för det kommer att bli så himla mycket bättre så det inte är klokt! Det skulle jag rekomendera, fast annars kan du ju köpa halo och ladda hem xbconnect från internet så du kan lira över internet. Fast de behöver en router och breband för det. För spel som inte kan köras på internet kan inte jämföras med de som man kan spela på internet med. :arrow: Remember that! (Det jag sa om internet spel som jämförs så menade jag egentligen bara sjutspel och några andra) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 jag skulle fett köpa halo om jag bar hade haft xbox...det är ju så himla dyrt(xbox asså)...jag tycker att priset borde sänkas precis dom det gjorde till gamecube.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 jag skulle fett köpa halo om jag bar hade haft xbox...det är ju så himla dyrt(xbox asså)...jag tycker att priset borde sänkas precis dom det gjorde till gamecube.. Det har blivit sänkt ca 3000 kr på vissa ställen. Först kostade det ungefär 5000 kr och på några ställen kostar det nu 1800 kr. __________________________________________ Halo e likadant som något annat spel bara att man e en robot men jag ger det: 8/10 Det är inte alls som andra spel. Halo är j*vligt mycket roligare än andra sjutspel. Man kan ju spela på internet som inte går på så många olika spel som tex james bond. Xbox har en perfekt internet spelning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg