Fillelito Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Jag har börjat om mitt emerald och jag har klarat 2 gym. Men jag har flash och jag måste få reda på vart man kan fånga pokemon som kan flash (Ge exemel på vissa pokemon) Och! Jag har klarat gym 1 och 2. Jag är vid den där ön, Dewford tror jag den heter, längre upp finns en grotta (där man fick flash) Längre in i den finns ju en stege neråt. Där måste man ha flash. Men han ingen pokemon som kan.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 El typer och kanske abra kan lära sig flash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) Sableye (tror det stavas så) kan flash men den är svårare att fånga en Abra så jag tycker att du ska satsa på Abra Redigerat 10 April 2008 av ludde10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Haha tack för svaren men jag fångade en Sableye (stavning) och den kunde :D Den var lättare än Abra, men jag kan fånga alla pokemon med en pokeball med fullt liv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 när du får steel wing spara de fånga sedanc en trapinch när du kan och lbl den till lvl 35 så utväklas den till flygon och då lär du väl den steel wing hoppas jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg