Ogri Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Shoo jag behöver hjälp med ett par svåra ord jag kan betala fuskamynt vet inte hur mycke men ni får alla om ni svarar på alla jag har sökt på dem flesta sidorna men det går inte orden är,det är synonymer begynner introducerar inspirera innovatör färdas bevittna version uppståndelse rörde sig om reelt var gärna klara innan torsdag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Vadå, förklaringar av orden, eller? Visst... www.synonymer.se täcker väl det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) Ordbok??? Redigerat 10 April 2008 av MoveMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Såhär gör du. Öppna Microsoft Word och skriv in ordet du ska ha en synonym på. Markera ordet och högerklicka. Välj sedan synonymer så visas många olika synonymer på de flesta ord. Krävs då dock att du har Word på svenska XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Använd WIki och Google och sök på synonomer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.