kirk Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 vilken ras ska jag ha för min rogue? och vilken realm? :) its your choice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Ras: Undead Realm: inte den blekaste :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Ras: Orc Server: Magtheridon/Grim Batol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 är orc bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Vet inte om det är den bästa klassen för att vara rogue direkt men jag gillar dem. Hade en snygg Orc Male Rogue innan, men den har jag inte kvar. Dom rör sig nice i "stealth" också. technique. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 hmm vill ha en bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Undead = coola, bra racials i PVP Orc = bra racial i PVE (+AP för ett antal sekunder) Skulle ta en troll rogue though, dom är rätt coola.. och har en mycket bra racial för raids (snabbare attacker för 10 sekunder). Server? Stormscale, Frostmane, Mazrigos, Al'akir och Magtheridon (alla PVP) är att rekommendera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Undead Rogue = Coolast, äger i PVP. Deathwing (PVP) Är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 jadu kanske det kanske :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 jadu kanske det kanske :Dlol post samma sekund Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 aah xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 gnome rogue är coolast. passar mest som det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg