Agito Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Yo, letar efter en väska typ,,, va kallar man dom? axelväskor? men hittar ingen nånstanns, vill ha nån med antingen ett coolt bandnamn på eller en clean som ja kan överfylla med pins :D nån som vet vart det finns? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Jaså, du menar handväska? Dom brukar finnas i Butiker med tjejkläder. Hehe, nej skojja bara, men har nog sett sånna på H&M när jag var där med morsan en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Köp björn borg väska. Dem e snygga o hyffsat billiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Finns väl på nån random affär ^^ men sånna med bandnman har jag sett på butiker som shock och även på rockzone om jag inte minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Har sett en Guns'n'Roses väska någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.