Linkeeze Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Har en liten fråga. När jag spelar online ser jag att vissa har en wii wheel, en guldig wii wheel, eller en guldig wii wheel med stjärnor på.. Och jag har aldrig något. har det nåt med ranken o göra lr fick min guldratt när jag gick upp en antal ranker så jag antar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Vart ser man sin rank? :P Har mest bara spelat o sånt där + Jag har ingen ratt själv. Är det bara om man kör med Wii Wheel? ;o (det är as-äckligt :x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Köpte MKW idag :D hur kul som helst! Men en fråga var hittar man sitt personliga nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Köpte MKW idag :D hur kul som helst! Men en fråga var hittar man sitt personliga nummer? Du vet ibörjan? När du ser alla profilerna. Se då på din profil innan du klickar på den och då ser du ett litet nummer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Köpte MKW idag :D hur kul som helst! Men en fråga var hittar man sitt personliga nummer? Du vet ibörjan? När du ser alla profilerna. Se då på din profil innan du klickar på den och då ser du ett litet nummer där. Tack för hjälpen :) hittade har nummer 3136-6852-3844 med namnet Emelie som är mitt förnamn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.