Garone Skrivet 11 April 2008 Rapport Skrivet 11 April 2008 Har någon köpt och testat Condemned 2? Skulle vilja veta lite vad som händer och sånt.. Är frestad till att köpa det men har alltid varit lite små-skraj för screamers. ( Typ som dem i F.E.A.R ) Är det värt att köpa? Citera
Fruktnystan Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Har du ettan då? Om inte, köp det först, riktigt bra spel. Jag har ettan, vill ha tvåan, fast samtidigt inte, liksom. Citera
Garone Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Skrivet 12 April 2008 Samma här, jag är frestad att köpa det men är inte säker på om jag vågar. Hur var ettan? Blev man typ livrädd? Citera
Fruktnystan Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 Samma här, jag är frestad att köpa det men är inte säker på om jag vågar. Hur var ettan? Blev man typ livrädd? Nej, men det var jävligt creepy stämning, och några sådana där "hoppa till"-grejer. Så man är hela tiden rädd för att det ska hoppa fram nån jävel ur ett skåp (det finns en sån sekvens). Citera
ggdover Skrivet 12 April 2008 Rapport Skrivet 12 April 2008 har spelat hela ettan men aldrig blitt skraj :P det enda spel jag blitt rädd på det var fear när hon tjejen hoppa fram när man inte var beredd. jag har spelat lite på tvåan också men som fmine säger: skaffa ettan först. Kan va läskigt när det e helt mörkt och du lyser med fick lampan så e det ingenting. du släcker ficklampan och tänder den igen och då hänger det läskiga lik fram för dig helt plötsligt!!!!! Citera
Garone Skrivet 12 April 2008 Författare Rapport Skrivet 12 April 2008 I F.E.A.R var bara bilderna som ploppade upp läskiga, man visste ju alltid när det skulle komma nåt. ( förutom bilderna då ) Citera
Fruktnystan Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 Orka diskutera F.E.A.R. <_< Så länge man har feta vapen blir det ju aldrig läskigt. Ska ni diskutera skräckspel, diskutera Silent Hill. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.