Duali Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Ja. Varför ska man fuska när det ändo är så lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 (redigerat) Ja. Varför ska man fuska när det ändo är så lätt?En del har ju svårt för vissa saker. Redigerat 22 April 2008 av Twest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 kanske för en del inte orkar låsa upp allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Vrf försötra spelet genom att använda fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Okej jag förklarar.. 3: Tryck 1 gång 2: Tryck 1 gång 1: Håll inne Eller så kan man hålla in när ljudet från 2:an (om man kan säga så) slutat. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Okej jag förklarar.. 3: Tryck 1 gång 2: Tryck 1 gång 1: Håll inne Eller så kan man hålla in när ljudet från 2:an (om man kan säga så) slutat. ^^ jag hörde någon som sa att man skulle hålla inne A när tvåan försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 ja gör så här : när 3 kommer håller ja in ha sen precis vid startem släpper jag och trycker snabbt igen.. men iaf hur vinner man nya bilar + banor :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 ja gör så här : när 3 kommer håller ja in ha sen precis vid startem släpper jag och trycker snabbt igen.. men iaf hur vinner man nya bilar + banor :S? Klarar cuper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 ja gör så här : när 3 kommer håller ja in ha sen precis vid startem släpper jag och trycker snabbt igen.. men iaf hur vinner man nya bilar + banor :S? Det finns under "fusk" hur du låser upp allting! Jag har förresten provat nu, och jag håller nere 2-knappen när tvåan precis ska försvinna. Då går det hela tiden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.