Hoppa till innehåll

Jag Löste Rubiks Kub! :d


Salzalada

Rekommendera inlägg

Jag har äntligen löst Rubiks Kub som jag köpte igår. :D

Tog "bara" 10 timmar att plugga in detta utantill:

-LIST OF ALGORITHMS-

 

1) Fi U Li Ui

 

2) Ri Di R D

 

3) U R Ui Ri Ui Fi U F

 

4) Ui Li U L U F Ui Fi

 

5) F R U Ri Ui Fi

 

6) R U Ri U R U U Ri

 

7) U R Ui Li U Ri Ui L

 

8) Ri Di R D

 

Och att lösa själva kuben tog typ 5 minuter. *Stolt*

Slå det om ni kan! :P

(Jag gjorde denna tråden för jag äntligen förstår hur kuben fungerar, och för att jag är bäst... Not. :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheWho

Höll på med det ett halvår, slösade väl ca 170 (ca 1 vecka) timmar sammlagd tid på den innan jag klarade det.

Men Salzalda du har väl aspergers eller nåt om jag inte minns fel? :) Så då tänker ju du mer logiskt än oss andra och löser den fortare. ^^ (Om jag nu minns rätt.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Höll på med det ett halvår, slösade väl ca 170 (ca 1 vecka) timmar sammlagd tid på den innan jag klarade det.

Men Salzalda du har väl aspergers eller nåt om jag inte minns fel? :) Så då tänker ju du mer logiskt än oss andra och löser den fortare. ^^ (Om jag nu minns rätt.)

Jag har ingen sjukdom, vad jag vet. ÄR en medelmåtta i IQ, ca 105-110. Helt normal. :)

Om ni vill lära er hur man löser den på ett hyfsat enkelt sätt, kolla denna filmen:

Säger exakt hur man ska göra, det svåra är att få in alla Algorithms i huvudet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...