Salzalada Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Jag har äntligen löst Rubiks Kub som jag köpte igår. :D Tog "bara" 10 timmar att plugga in detta utantill: -LIST OF ALGORITHMS- 1) Fi U Li Ui 2) Ri Di R D 3) U R Ui Ri Ui Fi U F 4) Ui Li U L U F Ui Fi 5) F R U Ri Ui Fi 6) R U Ri U R U U Ri 7) U R Ui Li U Ri Ui L 8) Ri Di R D Och att lösa själva kuben tog typ 5 minuter. *Stolt* Slå det om ni kan! :P (Jag gjorde denna tråden för jag äntligen förstår hur kuben fungerar, och för att jag är bäst... Not. :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Försökte i över ett år med en, lyckades aldrig. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Har aldrig lyckats med det, grattis! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Höll på med det ett halvår, slösade väl ca 170 (ca 1 vecka) timmar sammlagd tid på den innan jag klarade det. Men Salzalda du har väl aspergers eller nåt om jag inte minns fel? :) Så då tänker ju du mer logiskt än oss andra och löser den fortare. ^^ (Om jag nu minns rätt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 rekordet ligger runt 9sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Nej, jag såg typ en video på en japansk unge som klara den på lite över 5 sekunder typ :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Ja jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Men japaner är smarta dom är typ 50 år före Sverige med teknologin. Det viktigaste för barnen där är skolan dom gör sig redo 5 veckor innan det är ett prov :o Jag har aldrig klarat en Rubisk kub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Höll på med det ett halvår, slösade väl ca 170 (ca 1 vecka) timmar sammlagd tid på den innan jag klarade det. Men Salzalda du har väl aspergers eller nåt om jag inte minns fel? :) Så då tänker ju du mer logiskt än oss andra och löser den fortare. ^^ (Om jag nu minns rätt.) Jag har ingen sjukdom, vad jag vet. ÄR en medelmåtta i IQ, ca 105-110. Helt normal. :) Om ni vill lära er hur man löser den på ett hyfsat enkelt sätt, kolla denna filmen: Säger exakt hur man ska göra, det svåra är att få in alla Algorithms i huvudet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 får väll säga grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Grattis, har en själv men de gick ju åt h*lvete dom gångerna ja försökte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.