Gäst hejhejhej Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 Jag undrar om den där mobil radarn som jamba säljer verkligen fungerar!! Citera
Mintplanta Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 Ingen anning, har inte lust att betala för skiten heller. de kostar ju typ 50 spänn i månaden... Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 men man kan väll typ sms'a stopp eller liknande så man slipper prenumerera vidare på jamba? : P Citera
Snake Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 Tror bara det är en animerad bild, lita aldrig på Jamba. Citera
Torayami Skrivet 13 April 2008 Rapport Skrivet 13 April 2008 Håller med Snake det är nog bara skit. Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 14 April 2008 Rapport Skrivet 14 April 2008 ah de äre antagligen :P men det vore kul om det fungera :D Citera
Firecracker Skrivet 15 April 2008 Rapport Skrivet 15 April 2008 Den funkar inte. Bara en animation. Jag menar hur skulle en liten grej man laddar ned kunna funka som radar? Det krävs mycket mer än ett program för det... Citera
Mintplanta Skrivet 15 April 2008 Rapport Skrivet 15 April 2008 Den funkar inte. Bara en animation. Jag menar hur skulle en liten grej man laddar ned kunna funka som radar? Det krävs mycket mer än ett program för det...Precis som de mesta på jamba, bara fejk Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 15 April 2008 Rapport Skrivet 15 April 2008 man borde stämma dom men det går väll inte antar jag ''/ Citera
Gäst TheWho Skrivet 15 April 2008 Rapport Skrivet 15 April 2008 man borde stämma dom men det går väll inte antar jag ''/Haha, nej det skulle aldrig gå. 1. De säger aldrig att den är riktig. 2. Det står "animationer" på reklamen, och den är också under den kategorin. 3. Du vill stämma dem om du inte tänker och blir av med 50kr? Herre min skapare vad idioter det finns här. Citera
Firecracker Skrivet 16 April 2008 Rapport Skrivet 16 April 2008 man borde stämma dom men det går väll inte antar jag ''/Haha, nej det skulle aldrig gå. 1. De säger aldrig att den är riktig. 2. Det står "animationer" på reklamen, och den är också under den kategorin. 3. Du vill stämma dem om du inte tänker och blir av med 50kr? Herre min skapare vad idioter det finns här. Jepp, håller med. Om man skulle stämma en sådan sida så kan man väll lika gärna stämma fuska också(går säkert komma på något skäl som är lika bra som ovanstående i alla fall ;)) Citera
Teoman123 Skrivet 16 April 2008 Rapport Skrivet 16 April 2008 Man kan därimot stämma horungarna för att ha anmält mig utan att jag ens ha skickat nåt sms till dom... men vadå radar? har aldrig hört talas om nån radar på jamba........................................................ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.