ockero Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 när man går ner i ett hål i barbarian village så kan man hitta stora skattkistor man man kan inte uppna dom hur gör man????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Läs vad som står när du klickar på skatten. Har jag för mig iaf, du måste ju vara visst hög lvl...-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 (redigerat) min kompis gjorde hela den men han bara kom igenom det!!!!!!!! Redigerat 14 April 2008 av ockero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Om man är tillräkligt hög combat level elr vad de heter nu igen så kan man gå ner för en stege till nästa kista. Men du måste gå igenom alla dörrar som finns där (Tips:Spring förbi alla höglevlade om du är smart och inte vill dö) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 man måste väl ha satt recovery questions om jag inte har helt fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Jepp, man måste ha satt recovery, det där med leveln hjälper bara för att gå in i portalen och slippa gå igenom dörrarna. Det här i fel forum, det finns ett RuneScape forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Du ska ha recovery question och ett bank pin har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Nejdå, leveln spelar ingen roll, det finns en förutsättning. Du måste ha recovery questions. Portalerna kan man bara använda när man har tagit pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIMMYRSPLAYER Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 när man går ner i ett hål i barbarian village så kan man hitta stora skattkistor man man kan inte uppna dom hur gör man????????? man gör reqovery questions på sit acc :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Sätt recovery questions. Om du har en höb combat lvl så kan du gå in i portalerna annars måste du runt hela labyrinten och sedan ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Sätt recovery questions. Om du har en höb combat lvl så kan du gå in i portalerna annars måste du runt hela labyrinten och sedan ner. nej!!!!!!!!!!!!!!! combat lvln är skit samma bara man har öppnat skattkistorna!!!!!!!!!!!!! läste du inet va dirtman skrev?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg