HaSsE93 Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 hur stegrar man med bikes och hur driftar man med bilar/bikes snälla svara fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Om du kör med ratt så ska man dra ratten bakåt för att stegra med bikes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snusmumriken Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Stegra: Ratt: Dra ratten bakåt. GC kontroll: Styrkorset Drifta: Ratt: B eller 1 GC kontroll: R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Jag fattade inte vad Mariokartwii menade med drifta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snusmumriken Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Drifta är när man svänger jätte skarpt typ, eller det är ganska svårt att förklara för mig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 För att kunna drifta och få mini-bost så måste du välja Manuell när du börjar spelet. Då driftar du i svängen med B eller knapp 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razermuzen Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Hur skickar man ghost till en kompis? Och adda mig min kod är: 2191-7919-8623.. Om någon addar mig så skriv ett meddelande med din kod till mig i så fall! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 det finns en friendcodetråd redan, och du är inskriven i listan där. jag minns inte riktigt hur du skickar en ghost men jag tror det är under wfc-menyn där du har dina vänner, competitions, ghost m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.