Hoppa till innehåll

God Staff


Viruz256
 Dela

Rekommendera inlägg

ja e snart lvl 60 i mage och ja har ingen aning om vilken god staff ja ska välja i lvl 60 så ja undrar helt enkelt vilken magi som e snyggast och om man ha valt t.ex staff of saradomin kan man då ha Void Knight Mace för den kan man ju ha för att andvända claws of guthix

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså gör magierna några special saker som poison eller liknande eller skadar alla lika mkt men på olika vis

Nej, men Zamorak slår mer än saradomin. Guthix är den sämsta.

 

Nej. Välj själv: Zamorak staff skadar 20 och med charge 30 MEN drainar str lvln med -5.

Saradomin skadar 20 och med charge 30 MEN drainar prayer med -10.

Guthix skadar 20 och med charge 30 MEN drainar def eller atk (vet inte) med -5.

 

Jag har Saradomin staff:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså gör magierna några special saker som poison eller liknande eller skadar alla lika mkt men på olika vis

 

Nej, men Zamorak slår mer än saradomin. Guthix är den sämsta.

 

Nej. Välj själv: Zamorak staff skadar 20 och med charge 30 MEN drainar str lvln med -5.

Saradomin skadar 20 och med charge 30 MEN drainar prayer med -10.

Guthix skadar 20 och med charge 30 MEN drainar def eller atk (vet inte) med -5.

 

Jag har Saradomin staff:

 

ja.. Guthix skadar 20 och med charge 30 MEN drainar def med -5.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

ja e snart lvl 60 i mage och ja har ingen aning om vilken god staff ja ska välja i lvl 60 så ja undrar helt enkelt vilken magi som e snyggast och om man ha valt t.ex staff of saradomin kan man då ha Void Knight Mace för den kan man ju ha för att andvända claws of guthix

aha vejl k*k staff den e cool dildo :D :D :D :D :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ drain prayer förlorar du 10 som när man blir attakerad av ett monster som drainar eller från man minus så den försvinnor snabbare

Om du attackerar en spelare i Duel/Fist of Guthix/Clan wars/Castle wars/ Bounty hunter, förlorar din MOTSTÅNDARE prayer, def, str, beroende på vilken stav du har. Jag rekommenderar Saradomin.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...