Niclaz91 Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Tjena! Nu är det dags att köpa ännu ett spel! Men ja vet bara inte riktigt vilket. Skulle gärna vilja ha lite tips! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 (redigerat) Vad vill du ha för spel? T'ex: Gears of War. Man tröttnar aldrig. Skate. Om du kör det några timmar varje dag i typ en vecka tröttnar man. Oblivion. Stort spel fast för lite fasta uppdrag som jag gillar. Pes08. Grymt fotbollsspel. Football Manager 07 eller 08. Vad ska man säga? Ett helt vanligt tränarspel med alla spelare du känner till och många mer. Guitar Hero. Ifall du vill ha lite skoj med polarna. GTA IV. Verkar grymt. Där var lite spel. Redigerat 14 April 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Mass Effect, Bioshock, Oblivion... Men vad gillar du för spel då? Online, single player? Vilka genrer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Guitar hero 3 Nått Gta spel. aa.... det e typ dem jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Jag vet inte vad som finns för jag tyckar att 360 spel är läskiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Mass Effect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Oblivion och hitman blood money :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.