Xagez Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Ja hur surfar man? Kan med a och d men hur hoppar man över till ett annat block, gör mer fart och sådant annat. Tacksam för ett bra svar och inga dumma kommentarer lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Du använder bara A och D när du surfar ingen annan. för att få lite mer fart så tittar du lite snett ner mot kanten på blocket.. riktigt svårt att förklara men det kommer nog ska du se. själv så hade jag lite brist på speed när jag började surfa men nu har jag fått riktig fart! :rolleyes: Hoppas någon annan kan förklara lite bättre. Har dock inte spelat cs/css på några månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Du använder bara A och D när du surfar ingen annan. för att få lite mer fart så tittar du lite snett ner mot kanten på blocket.. riktigt svårt att förklara men det kommer nog ska du se. själv så hade jag lite brist på speed när jag började surfa men nu har jag fått riktig fart! :rolleyes: Hoppas någon annan kan förklara lite bättre. Har dock inte spelat cs/css på några månader. Jag förstår inte, vad menas med surfa och vad kan man göra med det? Berätta även hur man gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 om vi säger att detta är banan /\ aså där du surfar så när du är på denna sida -->/\ så trycker du d och vice versa sen styr du bara med musen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Gr8 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg