Markuzz92 Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 vilken musik spelare använder ni? Själv använder jag winamp, lätt bästa (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 just nu köra jag med foobar2000 då de drar minder CPU, men annars så e WinAMP helt okejj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 finns det nå snygga skins till foobar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 kör winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 just nu köra jag med foobar2000 då de drar minder CPU, men annars så e WinAMP helt okejj.. Winamp drar ju så in i *** mycket minne, är alldeles för mycket funktioner man inte använder. Är Foobar bara en musikspelare, inte mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 just nu köra jag med foobar2000 då de drar minder CPU, men annars så e WinAMP helt okejj.. Winamp drar ju så in i *** mycket minne, är alldeles för mycket funktioner man inte använder. Är Foobar bara en musikspelare, inte mer? Det är därför jag använder Foobar, för att Winamp tar för mkt minne! Vad ajg har märkt än så länge så är Foobar bara en musikspelare som funkar alldeles utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.