nickname Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 (redigerat) Hej hej här kan ni skriva vad ni har gjort med skolan datorer. Själv har jag och mina kompisar knäckt skolans lösen och det var "password" och så har vi laggt in vnc i alla datorer i skolan så man kan hacka dom fråne en dator.. Fast de blev vi BUSTED på:/ brätta era grejer tack! Ps. här har du läcnk till vnc hacket Lovar inget virus!! Redigerat 15 April 2008 av Hallrup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 (redigerat) Hej hej här kan ni skriva vad ni har gjort med skolan datorer. Själv har jag och mina kompisar knäckt skolans lösen och det var "password" och så har vi laggt in vnc i alla datorer i skolan så man kan hacka dom fråne en dator.. Fast de blev vi BUSTED på:/ brätta era grejer tack! Ps. här har du läcnk till vnc hacket Lovar inget virus!! du vet verkligen inte vad hacka är din lilla script kiddie Redigerat 15 April 2008 av Keylogger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nickname Skrivet 16 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Nee vet det är fjärrhjälp.. men asså det är bara all skriva in ip och dom behöver inte trycka ja eller ngt! skit nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 (redigerat) §3.8 - tråd låst. Redigerat 16 April 2008 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg