Hoppa till innehåll

Hur Kommer Man Upp Till Himlen På Zleda Twinlight Prinsses


ockero
 Dela

Rekommendera inlägg

:D

kommer man upp till himlen på zleda twinlight prinsses

 

 

snälla bereta!!

man går till lake hylia till en rosa gube 0ch betalar 300 eller 200 ja är inte rigtigt säker ur myket man ska betala men när du har betalat så byger han en kanon

 

 

 

 

 

 

ok tack :D

 

det funkar inte jag kan bara skuta mig till öknen å litenbitt upp till en gubbe :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kommer man upp till himlen på zleda twinlight prinsses

 

 

snälla bereta!!

man går till lake hylia till en rosa gube 0ch betalar 300 eller 200 ja är inte rigtigt säker ur myket man ska betala men när du har betalat så byger han en kanon

 

på mit fukar de

 

 

 

 

ok tack :D

 

det funkar inte jag kan bara skuta mig till öknen å litenbitt upp till en gubbe :angry:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kommer man upp till himlen på zleda twinlight prinsses

 

 

snälla bereta!!

man går till lake hylia till en rosa gube 0ch betalar 300 eller 200 ja är inte rigtigt säker ur myket man ska betala men när du har betalat så byger han en kanon

 

 

 

 

 

 

ok tack :D

 

det funkar inte jag kan bara skuta mig till öknen å litenbitt upp till en gubbe :angry:

 

Länge sen jag spelade, men, nånstans kommer man hitta en kanon, sen ska man teleportera den till ett ställe, kommer inte ihåg vart. Men nu vet du ungefär vad du ska göra!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kommer man upp till himlen på zleda twinlight prinsses

 

 

snälla bereta!!

man går till lake hylia till en rosa gube 0ch betalar 300 eller 200 ja är inte rigtigt säker ur myket man ska betala men när du har betalat så byger han en kanon

 

 

 

 

 

 

ok tack :D

 

det funkar inte jag kan bara skuta mig till öknen å litenbitt upp till en gubbe :angry:

 

Länge sen jag spelade, men, nånstans kommer man hitta en kanon, sen ska man teleportera den till ett ställe, kommer inte ihåg vart. Men nu vet du ungefär vad du ska göra!

 

den är i kakariko village
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...