Symptom Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 jag har en 54 rogue och några 20 alts på ett acc jag har över 600 g på roguen rätt så mkt för lvl 54 och jag tänker deleta den för jag ska börja köra horde på samma serve jag kan inte göra ett nytt acc för då komma gulden and försvinna min kompis gav mig dem och dde är i mail så jag tänker ge bort dm till en kille min kompis känner om jag skulle vilja sälja acc hur gör jag då om han/hon som vill köpa bor långt bort ifrån mig och om nån vet och är intresserad säg här men man får ju inte sälja här så säg bara om ni är intresserade !! jag fattar i princip inget av vad du skriver. vill du nu köra på samma server kan du ju migra din rogue till en annan sever, men wtf horde suger k, Nihilum, blizzards favorit och världens mest framgångsrika guild suger?:/ vet inte vilken du anser är världens mest framgångsrika guild, många anser att det är nihilum. en eller två guilds representerar knappast hela horde-communityn heller. om det är alla på blizzards favorit-sida vet jag inte heller, men vad splelar det för roll? jag tycker horde suger åsneröv ändå! Du får TYCKA vad du vill, men du kan inte säga att Hordes suger skit i general bara för att du tycker det om jag får tycka vad jag vill fårjag tycka att hordes suger i general? lul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 jag har en 54 rogue och några 20 alts på ett acc jag har över 600 g på roguen rätt så mkt för lvl 54 och jag tänker deleta den för jag ska börja köra horde på samma serve jag kan inte göra ett nytt acc för då komma gulden and försvinna min kompis gav mig dem och dde är i mail så jag tänker ge bort dm till en kille min kompis känner om jag skulle vilja sälja acc hur gör jag då om han/hon som vill köpa bor långt bort ifrån mig och om nån vet och är intresserad säg här men man får ju inte sälja här så säg bara om ni är intresserade !! jag fattar i princip inget av vad du skriver. vill du nu köra på samma server kan du ju migra din rogue till en annan sever, men wtf horde suger k, Nihilum, blizzards favorit och världens mest framgångsrika guild suger?:/ vet inte vilken du anser är världens mest framgångsrika guild, många anser att det är nihilum. en eller två guilds representerar knappast hela horde-communityn heller. om det är alla på blizzards favorit-sida vet jag inte heller, men vad splelar det för roll? jag tycker horde suger åsneröv ändå! Du får TYCKA vad du vill, men du kan inte säga att Hordes suger skit i general bara för att du tycker det om jag får tycka vad jag vill fårjag tycka att hordes suger i general? lul Ja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Be en av dina horde vänner att lägga upp en auktion på neutrala AH för 600g eller vad det nu var, köp auktionen, lägg sedan upp en auktion på din ally för 600g, sedan ska han/hon på horde köpa den och vips så har du pengarna. Se bara till att det är någon du litar på, helst någon du känner IRL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 För över pengarna till horde via en kompis och BB banken! :D va? hur menar du :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 jag har en 54 rogue och några 20 alts på ett acc jag har över 600 g på roguen rätt så mkt för lvl 54 och jag tänker deleta den för jag ska börja köra horde på samma serve jag kan inte göra ett nytt acc för då komma gulden and försvinna min kompis gav mig dem och dde är i mail så jag tänker ge bort dm till en kille min kompis känner om jag skulle vilja sälja acc hur gör jag då om han/hon som vill köpa bor långt bort ifrån mig och om nån vet och är intresserad säg här men man får ju inte sälja här så säg bara om ni är intresserade !! jag fattar i princip inget av vad du skriver. vill du nu köra på samma server kan du ju migra din rogue till en annan sever, men wtf horde suger k, Nihilum, blizzards favorit och världens mest framgångsrika guild suger?:/ vet inte vilken du anser är världens mest framgångsrika guild, många anser att det är nihilum. en eller två guilds representerar knappast hela horde-communityn heller. om det är alla på blizzards favorit-sida vet jag inte heller, men vad splelar det för roll? jag tycker horde suger åsneröv ändå! Du får TYCKA vad du vill, men du kan inte säga att Hordes suger skit i general bara för att du tycker det Säger vem? Jag Du har ingen auktoritet. :D Om jag tycker att hordes suger kan jag gärna dela av mig det med /1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 jag har en 54 rogue och några 20 alts på ett acc jag har över 600 g på roguen rätt så mkt för lvl 54 och jag tänker deleta den för jag ska börja köra horde på samma serve jag kan inte göra ett nytt acc för då komma gulden and försvinna min kompis gav mig dem och dde är i mail så jag tänker ge bort dm till en kille min kompis känner om jag skulle vilja sälja acc hur gör jag då om han/hon som vill köpa bor långt bort ifrån mig och om nån vet och är intresserad säg här men man får ju inte sälja här så säg bara om ni är intresserade !! jag fattar i princip inget av vad du skriver. vill du nu köra på samma server kan du ju migra din rogue till en annan sever, men wtf horde suger k, Nihilum, blizzards favorit och världens mest framgångsrika guild suger?:/ vet inte vilken du anser är världens mest framgångsrika guild, många anser att det är nihilum. en eller två guilds representerar knappast hela horde-communityn heller. om det är alla på blizzards favorit-sida vet jag inte heller, men vad splelar det för roll? jag tycker horde suger åsneröv ändå! Du får TYCKA vad du vill, men du kan inte säga att Hordes suger skit i general bara för att du tycker det Säger vem? Jag Du har ingen auktoritet. :D Om jag tycker att hordes suger kan jag gärna dela av mig det med /1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 För över pengarna till horde via en kompis och BB banken! :D va? hur menar du :S TheWho förklarade ovan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 jag har en 54 rogue och några 20 alts på ett acc jag har över 600 g på roguen rätt så mkt för lvl 54 och jag tänker deleta den för jag ska börja köra horde på samma serve jag kan inte göra ett nytt acc för då komma gulden and försvinna min kompis gav mig dem och dde är i mail så jag tänker ge bort dm till en kille min kompis känner om jag skulle vilja sälja acc hur gör jag då om han/hon som vill köpa bor långt bort ifrån mig och om nån vet och är intresserad säg här men man får ju inte sälja här så säg bara om ni är intresserade !! jag fattar i princip inget av vad du skriver. vill du nu köra på samma server kan du ju migra din rogue till en annan sever, men wtf horde suger k, Nihilum, blizzards favorit och världens mest framgångsrika guild suger?:/ vet inte vilken du anser är världens mest framgångsrika guild, många anser att det är nihilum. en eller två guilds representerar knappast hela horde-communityn heller. om det är alla på blizzards favorit-sida vet jag inte heller, men vad splelar det för roll? jag tycker horde suger åsneröv ändå! Du får TYCKA vad du vill, men du kan inte säga att Hordes suger skit i general bara för att du tycker det Säger vem? Jag Du har ingen auktoritet. :D Om jag tycker att hordes suger kan jag gärna dela av mig det med /1. ............. är du dum eller, general = allmänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 (redigerat) jag har en 54 rogue och några 20 alts på ett acc jag har över 600 g på roguen rätt så mkt för lvl 54 och jag tänker deleta den för jag ska börja köra horde på samma serve jag kan inte göra ett nytt acc för då komma gulden and försvinna min kompis gav mig dem och dde är i mail så jag tänker ge bort dm till en kille min kompis känner om jag skulle vilja sälja acc hur gör jag då om han/hon som vill köpa bor långt bort ifrån mig och om nån vet och är intresserad säg här men man får ju inte sälja här så säg bara om ni är intresserade !! jag fattar i princip inget av vad du skriver. vill du nu köra på samma server kan du ju migra din rogue till en annan sever, men wtf horde suger k, Nihilum, blizzards favorit och världens mest framgångsrika guild suger?:/ vet inte vilken du anser är världens mest framgångsrika guild, många anser att det är nihilum. en eller två guilds representerar knappast hela horde-communityn heller. om det är alla på blizzards favorit-sida vet jag inte heller, men vad splelar det för roll? jag tycker horde suger åsneröv ändå! Du får TYCKA vad du vill, men du kan inte säga att Hordes suger skit i general bara för att du tycker det Säger vem? Jag Du har ingen auktoritet. :D Om jag tycker att hordes suger kan jag gärna dela av mig det med /1. ............. är du dum eller, general = allmänt Är nog du som är dum, som blandar in engelskan.Säg allmänt eller generellt. Förövrigt får jag säga precis vad jag tycker. Enligt mig suger hordes åsneröv som Symptom så fint uttryckte det. ;) Redigerat 17 April 2008 av Poison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Är nog du som är dum, som blandar in engelskan. Säg allmänt eller generellt. Förövrigt får jag säga precis vad jag tycker. Enligt mig suger hordes åsneröv som Symptom så fint uttryckte det. ;) -.-' asså sluta argumentera och skaffa msn och fortsätt där, kan ingen gå ontopic ? Ontopic: Deleta roguen, skit i pengarna, fixa nya på din horde, inte exakt det svåraste man kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg