Torayami Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 R.I.P Engla GMX har gjort denna låt. Väldigt hjärt kramande. Deras hemsida Note: Jag är inte med i GMX så detta bör inte bryta mot §3.5. Men om det gör det så skiter jag i det eftersom det är en så j*vla bra låt och fler ska ha chansen att höra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Den kan jag inte lyssnar på nu, men jag lyssnade lite, ganska vacker för att vara Rapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 oh fyfan vilken bra låt.Vi lider med dig Engla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Tycker det är hemskt att folk försöker få publicitet på det här, nästan lika hemskt som själva mordet. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Det kan vara så att dom lider faktist :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 (redigerat) R.I.P Engla GMX har gjort denna låt. Väldigt hjärt kramande. Deras hemsida Note: Jag är inte med i GMX så detta bör inte bryta mot §3.5. Men om det gör det så skiter jag i det eftersom det är en så j*vla bra låt och fler ska ha chansen att höra den. DET RÄCKER FÖR I h*lvete!Hon är död - get over it, orka med Engla hit och Engla dit. Det är bara rubriker om Engla i nyhetstidningar, de innehåller exakt samma sak som de andra artiklarana, en 42 årig gubbe mördade en 10-åriga, ja, jävligt synd - det räcker nu. Det dör tusentals människor runt om i jorden, jag har inte sätt några sånger om dem dock. Aftonbladet, Metro, City, punkt SE är alla korrupta tidningar. DU är också korrupt, likväl ni andra. Tidningar rapporterar bara skitsnack numera, inte riktiga nyheter. Okej "10-åring mördades av 42-åring". Fint, en rubrik, man behöver inte "Vänners tankar om 42-åringen" "42-åringen talar ut" "Mamman tackar sverige" "Engla är död" "Minnessenarium i X" "Minnesstund i Z" "HAN ÅT PIZZA FÖRE HAN DÖDADE ENGLA!" OMFG LIKE I GIVE A FUCK!? "Röd Saab hit och dit" blablabla, det räcker redan. Redigerat 16 April 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 R.I.P Engla GMX har gjort denna låt. Väldigt hjärt kramande. Deras hemsida Note: Jag är inte med i GMX så detta bör inte bryta mot §3.5. Men om det gör det så skiter jag i det eftersom det är en så j*vla bra låt och fler ska ha chansen att höra den. DET RÄCKER FÖR I h*lvete!Hon är död - get over it, orka med Engla hit och Engla dit. Det är bara rubriker om Engla i nyhetstidningar, de innehåller exakt samma sak som de andra artiklarana, en 42 årig gubbe mördade en 10-åriga, ja, jävligt synd - det räcker nu. Det dör tusentals människor runt om i jorden, jag har inte sätt några sånger om dem dock. Aftonbladet, Metro, City, punkt SE är alla korrupta tidningar. DU är också korrupt, likväl ni andra. Tidningar rapporterar bara skitsnack numera, inte riktiga nyheter. Okej "10-åring mördades av 42-åring". Fint, en rubrik, man behöver inte "Vänners tankar om 42-åringen" "42-åringen talar ut" "Mamman tackar sverige" "Engla är död" "Minnessenarium i X" "Minnesstund i Z" "HAN ÅT PIZZA FÖRE HAN DÖDADE ENGLA!" OMFG LIKE I GIVE A FUCK!? "Röd Saab hit och dit" blablabla, det räcker redan. Tack poison. Exakt, det dör tusentals människor varje dag runt om i jorden. Skrivs det sånger om dem? Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Jaja Poison jag vet att folk tjatar om det men jag gillade rappen och tyckte andra kunde lyssna på den. Tack poison. Exakt, det dör tusentals människor varje dag runt om i jorden. Skrivs det sånger om dem? Nej... Eeeh jo det gör det. Det finns väldigt många låtar om just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Jaja Poison jag vet att folk tjatar om det men jag gillade rappen och tyckte andra kunde lyssna på den. Tack poison. Exakt, det dör tusentals människor varje dag runt om i jorden. Skrivs det sånger om dem? Nej... Eeeh jo det gör det. Det finns väldigt många låtar om just det. Finns det jävligt många låtar och Achmud som dog i Afrika idag, eller "Ching-hai" som dog i Kina. Om du nu menar låtar som handlar om död i allmänhet kunde Engla lika j*vla gärna gå under samma kategori som alla andra miljontals döda människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 R.I.P Engla GMX har gjort denna låt. Väldigt hjärt kramande. Deras hemsida Note: Jag är inte med i GMX så detta bör inte bryta mot §3.5. Men om det gör det så skiter jag i det eftersom det är en så j*vla bra låt och fler ska ha chansen att höra den. DET RÄCKER FÖR I h*lvete! Hon är död - get over it, orka med Engla hit och Engla dit. Det är bara rubriker om Engla i nyhetstidningar, de innehåller exakt samma sak som de andra artiklarana, en 42 årig gubbe mördade en 10-åriga, ja, jävligt synd - det räcker nu. Det dör tusentals människor runt om i jorden, jag har inte sätt några sånger om dem dock. Aftonbladet, Metro, City, punkt SE är alla korrupta tidningar. DU är också korrupt, likväl ni andra. Tidningar rapporterar bara skitsnack numera, inte riktiga nyheter. Okej "10-åring mördades av 42-åring". Fint, en rubrik, man behöver inte "Vänners tankar om 42-åringen" "42-åringen talar ut" "Mamman tackar sverige" "Engla är död" "Minnessenarium i X" "Minnesstund i Z" "HAN ÅT PIZZA FÖRE HAN DÖDADE ENGLA!" OMFG LIKE I GIVE A FUCK!? "Röd Saab hit och dit" blablabla, det räcker redan. Tack poison. Exakt, det dör tusentals människor varje dag runt om i jorden. Skrivs det sånger om dem? Nej... Visst det är alltid tråkigt när någon dör. Men man behöver väl inte överdriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Tack poison. Exakt, det dör tusentals människor varje dag runt om i jorden. Skrivs det sånger om dem? Nej... Eeeh jo det gör det. Det finns väldigt många låtar om just det. Finns det jävligt många låtar och Achmud som dog i Afrika idag, eller "Ching-hai" som dog i Kina. Om du nu menar låtar som handlar om död i allmänhet kunde Engla lika j*vla gärna gå under samma kategori som alla andra miljontals döda människor. Ja visst kan hon det men nu är det så att hon är typ den fjärde Svenska flickan sen 70-talet som har blivit mördad. Btw: Sluta snacka skit om dom döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 R.I.P Engla GMX har gjort denna låt. Väldigt hjärt kramande. Deras hemsida Note: Jag är inte med i GMX så detta bör inte bryta mot §3.5. Men om det gör det så skiter jag i det eftersom det är en så j*vla bra låt och fler ska ha chansen att höra den. DET RÄCKER FÖR I h*lvete! Hon är död - get over it, orka med Engla hit och Engla dit. Det är bara rubriker om Engla i nyhetstidningar, de innehåller exakt samma sak som de andra artiklarana, en 42 årig gubbe mördade en 10-åriga, ja, jävligt synd - det räcker nu. Det dör tusentals människor runt om i jorden, jag har inte sätt några sånger om dem dock. Aftonbladet, Metro, City, punkt SE är alla korrupta tidningar. DU är också korrupt, likväl ni andra. Tidningar rapporterar bara skitsnack numera, inte riktiga nyheter. Okej "10-åring mördades av 42-åring". Fint, en rubrik, man behöver inte "Vänners tankar om 42-åringen" "42-åringen talar ut" "Mamman tackar sverige" "Engla är död" "Minnessenarium i X" "Minnesstund i Z" "HAN ÅT PIZZA FÖRE HAN DÖDADE ENGLA!" OMFG LIKE I GIVE A FUCK!? "Röd Saab hit och dit" blablabla, det räcker redan. Tack poison. Exakt, det dör tusentals människor varje dag runt om i jorden. Skrivs det sånger om dem? Nej... Word på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.