Hoppa till innehåll

R.i.p Engla


Torayami
 Dela

Rekommendera inlägg

håller me poison. det dör människor hela varje dag men det är inte många av dom som får en sång. det sker mycket värre mord än detta. hoppas att ingen tar illa upp för det är inte min mening. självklart tycker jag synd om Englas familj och vänner men som sagt, det händer värre saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

R.I.P Engla

 

GMX har gjort denna låt. Väldigt hjärt kramande.

 

Deras hemsida

 

Note: Jag är inte med i GMX så detta bör inte bryta mot §3.5. Men om det gör det så skiter jag i det eftersom det är en så j*vla bra låt och fler ska ha chansen att höra den.

DET RÄCKER FÖR I h*lvete!

Hon är död - get over it, orka med Engla hit och Engla dit. Det är bara rubriker om Engla i nyhetstidningar, de innehåller exakt samma sak som de andra artiklarana, en 42 årig gubbe mördade en 10-åriga, ja, jävligt synd - det räcker nu.

Det dör tusentals människor runt om i jorden, jag har inte sätt några sånger om dem dock.

 

Aftonbladet, Metro, City, punkt SE är alla korrupta tidningar. DU är också korrupt, likväl ni andra.

Tidningar rapporterar bara skitsnack numera, inte riktiga nyheter.

Okej "10-åring mördades av 42-åring". Fint, en rubrik, man behöver inte

"Vänners tankar om 42-åringen"

"42-åringen talar ut"

"Mamman tackar sverige"

"Engla är död"

"Minnessenarium i X"

"Minnesstund i Z"

"HAN ÅT PIZZA FÖRE HAN DÖDADE ENGLA!" OMFG LIKE I GIVE A FUCK!?

"Röd Saab hit och dit"

blablabla, det räcker redan.

 

Tack poison.

 

Exakt, det dör tusentals människor varje dag runt om i jorden. Skrivs det sånger om dem? Nej...

 

Håller med dig poison.

Har försökt säga samma sak till folk som håller på och läser allt om den här engla men dom tycker bara att jag har fel..

Men allvarligt talat så vet jag inte ens om detta var en riktig historia det kan bara ha varit något som dom hittat på för att få något att skriva om..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

R.I.P Engla

 

GMX har gjort denna låt. Väldigt hjärt kramande.

 

Deras hemsida

 

Note: Jag är inte med i GMX så detta bör inte bryta mot §3.5. Men om det gör det så skiter jag i det eftersom det är en så j*vla bra låt och fler ska ha chansen att höra den.

DET RÄCKER FÖR I h*lvete!

Hon är död - get over it, orka med Engla hit och Engla dit. Det är bara rubriker om Engla i nyhetstidningar, de innehåller exakt samma sak som de andra artiklarana, en 42 årig gubbe mördade en 10-åriga, ja, jävligt synd - det räcker nu.

Det dör tusentals människor runt om i jorden, jag har inte sätt några sånger om dem dock.

 

Aftonbladet, Metro, City, punkt SE är alla korrupta tidningar. DU är också korrupt, likväl ni andra.

Tidningar rapporterar bara skitsnack numera, inte riktiga nyheter.

Okej "10-åring mördades av 42-åring". Fint, en rubrik, man behöver inte

"Vänners tankar om 42-åringen"

"42-åringen talar ut"

"Mamman tackar sverige"

"Engla är död"

"Minnessenarium i X"

"Minnesstund i Z"

"HAN ÅT PIZZA FÖRE HAN DÖDADE ENGLA!" OMFG LIKE I GIVE A FUCK!?

"Röd Saab hit och dit"

blablabla, det räcker redan.

 

Sant.

 

Visst, det är hemskt det som hände men man har tagit i lite väl mycket...

 

Iaf, gillar inte den musikstilen så... ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Tack poison.

 

Exakt, det dör tusentals människor varje dag runt om i jorden. Skrivs det sånger om dem? Nej...

 

Eeeh jo det gör det. Det finns väldigt många låtar om just det.

 

Finns det jävligt många låtar och Achmud som dog i Afrika idag, eller "Ching-hai" som dog i Kina.

 

Om du nu menar låtar som handlar om död i allmänhet kunde Engla lika j*vla gärna gå under samma kategori som alla andra miljontals döda människor.

 

Dödsiffran på antalet döda människor totalt genom alla tider är 100 miljarder...

Många sånger ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låten var riktigt dålig måste jag säga. Men vad som får mig att dra på smilbanden mest är deras hemsida. Exempelvis har de något som de kallar för "önske funktionen". Men sanningen är att denna "önske funktion" är ett forumulär som man ska fylla i om man har något önskemål på vad som skall bli deras nästa låt och sedan ska man skicka det till deras hotmail-address http://www.flashback.info/images/smilies2/whoco5.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...