Raptomex Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Brandvägg behövs väl inte... Mitt antivirus säger ju att det stoppar attackerna.Ja, det är ingen fara. Kö utan brandvägg. Keylogger* Du kan få min ip, men jag tror nog inte att du har kunnighet i att hacka andra (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Brandvägg behövs väl inte... Mitt antivirus säger ju att det stoppar attackerna. Ja, det är ingen fara. Kö utan brandvägg. Keylogger* Du kan få min ip, men jag tror nog inte att du har kunnighet i att hacka andra (lol) nej, är totalt script kiddie ;) Brandvägg behövs väl inte... Mitt antivirus säger ju att det stoppar attackerna.du har norton internet security va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Norton och Telia suger. Har redan skrivit att jag har avast vad jag vet. Bifogar en skärmdump. attack.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Poison vad har du för elitbrandvägg? Vill gärna ha den, så man aldrig råkar ut för en DDoS attack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.