Gäst Frozenmoon Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Under min tid på Fuska.se så har jag bara sett en sak... Ni här inte är särskilt smarta alls. Ni diskuterar bara spel, spel och återigen spel. Förstå, det finns andra saker utanför forumet. Dessutom så bör ni tänka igenom era inlägg och tåla lite skämt. Kom ihåg att sarkasm och ironi härjar på forumet. Jag ville bara göra tråden, vet inte någon större anledning. Jag är inte här för något ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag gillar inte spel :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag gillar inte spel :/Okej, då är inlägget inte menat mot dig. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 (redigerat) Det låter som att du tycker att alla spelare är smått dumma i huvudet. Och det är faktiskt ett spelforum, så det är väl klart att folk diskuterar spel? Redigerat 17 April 2008 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Forumet borde brinna i h*lvetet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag tycker helt tvärtom, det diskuteras alldeles för lite spel på den här sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Ja, du har inte ens varit medlem här länge. "Registrerad: 23/03-2008" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Du är medveten om att det är ett spelforum? (i första hand) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Vad gör du på ett spelforum om du inte vill diskutera spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag är här för att klaga på andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag är här för att klaga på andra.Typ som Sverker online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag är här för att klaga på andra.Du är min hjälte :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg