Hoppa till innehåll

Ibland Så Är Ni Smått Dumma.


Gäst Frozenmoon

Rekommendera inlägg

Gäst TheWho

Under min tid på Fuska.se så har jag bara sett en sak...

Ni här inte är särskilt smarta alls. Ni diskuterar bara spel, spel och återigen spel. Förstå, det finns andra saker utanför forumet. Dessutom så bör ni tänka igenom era inlägg och tåla lite skämt. Kom ihåg att sarkasm och ironi härjar på forumet.

 

Jag ville bara göra tråden, vet inte någon större anledning. Jag är inte här för något ändå.

Det här påminner mig om den store Jellyfish tråd "jag hater er", och du påminner mig om honom. <3

 

Hoppas du utrotar alla leechers och gör det här till en bra hemsida kamrat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Under min tid på Fuska.se så har jag bara sett en sak...

Ni här inte är särskilt smarta alls. Ni diskuterar bara spel, spel och återigen spel. Förstå, det finns andra saker utanför forumet. Dessutom så bör ni tänka igenom era inlägg och tåla lite skämt. Kom ihåg att sarkasm och ironi härjar på forumet.

 

Jag ville bara göra tråden, vet inte någon större anledning. Jag är inte här för något ändå.

Tjenare, jag har inte varit här på några dagar nu, och när jag kmr tbx, vad får jag se? Tre forum högst upp av EN kille som klagar på att det är för mkt spel snack på denna sidan?? "Under min tid på fuska.se...." Jaså, hur länge är det? Ja, 3 veckor ungefär. Jag tycker snarare bara att du sitter på en SPELSAJT och säger att alla som spelar data/TV - spel är dumma i huvet. Och själv tycker jag inte att ditt inlägg är särskilt genomtänkt, som det står att det ska vara.

 

P.S. Jag anmälde ditt inlägg, "Forumet borde brinna i h*lvetet".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inget och skriva så jag vill bara tacka för att du gjorde en tråd till min ära! <3 :wub:

 

Ajusteja! Detta är ett spelforum, jag tycker också att det suger att vi pratar spel här, för det ska vi inte alls göra...

 

Tack igen ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst, jag håller helt med! På ett spelforum ska man inte diskutera spel! Men även diskuteras det.

 

Jag tycker helt klart att vi borda göra om detta forum till ett enda forum med en enda kategori: Politik.

 

Och sen ändra namnet till visompratarpolitik.se.

 

Du kommer säkert från nån sida som fuska.nu där alla är konstiga O.x

 

;)

Redigerat av Odet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Seriöst, jag håller helt med! På ett spelforum ska man inte diskutera spel! Men även diskuteras det.

 

Jag tycker helt klart att vi borda göra om detta forum till ett enda forum med en enda kategori: Politik.

 

Och sen ändra namnet till visompratarpolitik.se.

Du kommer säkert från nån sida som fuska.nu där alla är konstiga O.x

 

;)

Ja det gör han säkert. Dom är konstiga där ;s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...