fantasimysmia Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag älskar att dans på alla möjliga sätt och nu när jag skaffat mig ett Nintendo wii tänkte jag att det skulle passa mig med ett dansspel. Jag gick och köpte dancing stage hottest party eftersom jag läst att det ska vara ett underhållande och roligt spel. Idag skulle jag testa spelet för första gången och blev otroligt besviken. Musiken är väl rätt okey men när man ska dansa så är stegen/handrörelserna inte ens i takt till musiken. Det känns mest som att man står och stampar åt antingen ena eller andra hållet med fötterna och inte alls som man gör när man dansar. någon anna som har spelet eller bara har en åsikt så är jag nyfiken!! kommer nog aldrig mer att använda spelet och har "slängt" 800 kr rätt i sjön=((((( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 stackars dig :( Jag gillar inte dansspel så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 stackars dig :( Jag gillar inte dansspel så mycketinte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 stackars dig :( Jag gillar inte dansspel så mycketSamma här. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.