LindaL Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Hej, Jag vet inte om jag gör nåt stort fel, men jag har precis klarat Loopdeloop planeten, men sen kommer inga fler planeter jag kan välja, hur gör man nu? Eller måste jag gå om dom andra planeterna och få 3 stjärnor. När jag klarade denna planet sa dom att den kommit en ny "stjärna" men varför dyker inga planeter upp? Tacksam för svar :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Du måste ha ett speciellt antal stjärnor för att få en ny planet så ja, du måste försöka få alla stjärnor på en galax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Hej, Jag vet inte om jag gör nåt stort fel, men jag har precis klarat Loopdeloop planeten, men sen kommer inga fler planeter jag kan välja, hur gör man nu? Eller måste jag gå om dom andra planeterna och få 3 stjärnor. När jag klarade denna planet sa dom att den kommit en ny "stjärna" men varför dyker inga planeter upp? Tacksam för svar :-) stjärnor kan även komma utanför domen du har låst upp sweet sweet galaxy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.