Svampen2 Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 vet nån vart alla spöken finns jag har bara klarat en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 ett tips, bli varg och sniffa första spöket så kan du följa en väg med sences, och jag orkar inte skriva en guide så du får klura på egen hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 men jag kommer inte dit lukten går :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 menar du den som går ner i golvet? dra i spaken som finns till vänster(i wii) om den vänstra dörren(till wii) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) jag har också fastnat i ökentemplet och jag har dödat tre spöken men jag hittar inte det som först går ner får en trappa sen upp i taket Redigerat 20 April 2008 av Shoulder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 "taket"? du menar rummet där man kan snurra rummet?, ja minns inte riktigt hur man skulle göra exakt för å få honom, men ja ska väl få min 3 hjärtan utmaning dit så fort son möjlight(min förra klarade spelet me 20 hjärtan på 24 timmar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 ja man ska snurra på rummet men det finns ingen grepp på pelaren bara ett clawshot grepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 (redigerat) *sigh* ja minns inte riktigt den delen just nu, men ja ska skriva så fort ja kommer ihåg Redigerat 21 April 2008 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 (redigerat) jag har också fastnat i ökentemplet och jag har dödat tre spöken men jag hittar inte det som först går ner får en trappa sen upp i taket Ökentemplet är det lättaste templet, det enda man ska göra är att döda 4 spöken, det som ni pratar om man måste få upp en stor krona om jag inte minns fel. Det var ett tag sen jag spelade spelet Då måste man vara varg och sen springa fort in i mitten av kronan för att inte klämmas fast under den, sen är det bara att hoppa på den och hoppa till en avstats och gå in i en dörr. Sen är det bara att följa vägen. Redigerat 23 April 2008 av Legenden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg