elin1101 Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Min första sida!!: Länk Vad tycks?. Vad kan förbätras? Vad saknas? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Det som saknas? En mening med sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Fin forum =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Fin forum =)tackar=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Fin forum =)tackar=) Påpekar, du har skrivit diskosion, det ska vara diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Min första sida!!: Länk Vad tycks?. Vad kan förbätras? Vad saknas? :P Hittade denna rad i källkoden: <!-- Design by Free CSS Templates http://www.freecsstemplates.org Released for free under a Creative Commons Attribution 2.5 License Name : Description Description: A three-column, fixed-width blog design. Version : 1.0 Released : 20071004 --> Men sedan har jag inga problem med att du använder gratismallar, det jag däremot har problem med är stavningen på sidan. Jag tycker att du bör kolla igenom din stavning, samt lägga in mera innehåll om din sida överhuvudtaget ska vara intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Hitsugaya: Jo, men om man fortsätter med gratismallar lär man sig noll. Då är det inte ens värt att ha en sida om man inte vill lära sig nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Min första sida!!: Länk Vad tycks?. Vad kan förbätras? Vad saknas? :P Hittade denna rad i källkoden: <!-- Design by Free CSS Templates http://www.freecsstemplates.org Released for free under a Creative Commons Attribution 2.5 License Name : Description Description: A three-column, fixed-width blog design. Version : 1.0 Released : 20071004 --> Men sedan har jag inga problem med att du använder gratismallar, det jag däremot har problem med är stavningen på sidan. Jag tycker att du bör kolla igenom din stavning, samt lägga in mera innehåll om din sida överhuvudtaget ska vara intressant. ok ska fixa det snart, tack så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) allt kan förbättras. =) Redigerat 28 April 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 jag har gjort mitt nu på sidan.Sumpig design förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 jag har gjort mitt nu på sidan.Sumpig design förresten.tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 kodat elr inte? om kodat 8/10 om inte: 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.