Nafrali Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Behöver hjälp hur man sparar kan någon hjälpa mig? Kon ganska långt o tänkte att det sparades automatiskt men sen när jag stägde av det o kollade om det hadde sparats var det borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Jag hade detta problem också men jag fixade det. Kopiera alla filer från CDn till datorn kör sedan spelet utan skiva då ska det sparas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Behöver du hjälp så är det bara att fråga! Jag har klarat ut det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 jag tror jag hade det på min gamla dator, det var rätt kul faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Det finns mycket roligare Star Wars spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 det går typ inte och spara! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 JO! Jag gjorde en ny profil som hette Niklas så sparades det, men inte om jag körde på Anakin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Jag gör alltid nya profiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 men om man itte har spelat nästan så många andra star wars spel så tycker man kanske att det e skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Om man bara spelat detta Star Wars spelet så är det onormalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.