xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det var så förut, men Tomatketchup bytte varannan dag och då kom nån idiot och klagade och funktionen försvann. :( Så vitt jag vet så bytte han bara namn 5 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Hur kan du veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Hur kan du veta det? Eftersom det är så inaktivt på detta forum, så gillar jag att kolla på gamla trådar. Jag har märkt att några kallat honom FisharMario, sedan Rockodile och sedan Tomatketchup osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 måste man vänta i ett år för att byta namn? oh j*vlar! då håller jag med om att man borde kunna köpa det lr så tycker jag att admin ändrar så man inte behöver vänta alls! varför ska man vänta i ett år bara för att byta namn? För att det blir jävligt irriterande annars med folk som byter namn var och varannan dag. Välj ett namn du tycker om istället. Om man skulle kunna köpa det för 5000 fm(mkt fm :P) & kunna byta en gång per år skulle ingen byta varannan dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 måste man vänta i ett år för att byta namn? oh j*vlar! då håller jag med om att man borde kunna köpa det lr så tycker jag att admin ändrar så man inte behöver vänta alls! varför ska man vänta i ett år bara för att byta namn? För att det blir jävligt irriterande annars med folk som byter namn var och varannan dag. Välj ett namn du tycker om istället. Om man skulle kunna köpa det för 5000 fm(mkt fm :P) & kunna byta en gång per år skulle ingen byta varannan dag. Fast då skulle de flesta inte kunna byta namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.